Your search results

Sejma CMT Stuttgart in Vakantiebeurs Utrecht tudi v znamenju slovenskih postajališč

Posted by mrezapza on 22 januarja, 2020
| 0

Novo leto, novi sejmi, nove priložnosti za promocijo v tujini. Mreža postajališč za avtodome po Sloveniji (MPZA SLO) se je prejšnji teden predstavljala na sejmih v Utrechtu in Stuttgartu. Prihodnji teden se v Ljubljani začenja domači sejem, ki bo tudi letos v znamenju karavaninga.

52. izvedbo sejma CMT Stuttgart je med 11. in 19. januarjem obiskalo skoraj 300 tisoč ljudi, na sejmu je sodelovalo 2161 razstavljavcev. Informacije za naslednji dopust pa so iskali tudi Nizozemci – sto tisoč jih je obiskalo sejem Vakantiebeurs v Utrechtu od 16. do 19. januarja. Mreža postajališč za avtodome se je na obeh sejmih predstavljala na razstavnem prostoru Slovenske turistične organizacije.

»Če želimo v naši Sloveniji povečati obisk na naših postajališčih, parkiriščih ali počivališčih in v kampih, potem moramo sodelovati na vseh teh sejmih v tujini. Nemški turizem, tudi avtodomarski, še narašča. Vsakoletno predstavljanje naše lepe Slovenije je na tem sejmu zelo pohvaljeno. Dobro sodelovanje s Slovensko turistično organizacijo in tudi z vsemi ostalimi pa obrodi tudi sadove v samem obisku številnih nemških avtodomarjev v Sloveniji. Na Nizozemskem je še vedno več prikoličarjev kot avtodomarjev. Upamo, da bodo vsi tisti, ki bodo prišli do naše brošure, rade volje na naših postajališčih, parkiriščih in počivališčih spoznavali Slovenijo od blizu,« pravi vodja projekta in župan Občine Mirna Dušan Skerbiš.

Mirnski župan in vodja projekta se je sicer prejšnji teden udeležil tudi slovenskega zajtrka, ki ga je slovensko predstavništvo STO v Nemčiji pripravilo za organizatorje potovanj, kjer se je srečal tudi z vodjo predstavništva Rebeko Kumer Bizjak.

V projektu trenutno sodeluje 86 občin-partneric, poleg vodilne Mirne še občine Ajdovščina, Ankaran, Apače, Bled, Braslovče, Brežice, Celje, Cerknica, Cerkvenjak, Divača, Dobje, Dobrepolje, Dobrovnik, Dolenjske Toplice, Domžale, Dravograd, Gornja Radgona, Gornji Grad, Grosuplje, Hoče-Slivnica, Hrpelje-Kozina, Ivančna Gorica, Izola, Kamnik, Kidričevo, Kočevje, Koper, Kostanjevica na Krki, Kozje, Kranj, Kranjska Gora, Krško, Lenart, Ljubljana, Ljubno, Ljutomer, Loška dolina, Lovrenc na Pohorju, Lukovica, Markovci, Metlika, Miren-Kostanjevica, Mokronog-Trebelno, Moravske Toplice, Murska Sobota, Nova Gorica, Novo mesto, Odranci, Ormož, Pesnica, Pivka, Polzela, Ptuj, Radenci, Radlje ob Dravi, Ribnica na Pohorju, Rogatec, Ruše, Selnica ob Dravi, Semič, Sevnica, Sežana, Slovenj Gradec, Starše, Straža, Šentilj, Šentjernej, Šentjur, Škocjan, Škofja Loka, Šmarje pri Jelšah, Šmarješke Toplice, Trebnje, Tržič, Velenje, Velike Lašče, Vitanje, Vransko, Vrhnika, Zagorje ob Savi, Zreče, Žalec, Železniki, Žiri in Žužemberk.

Skupna promocija Slovenije kot popotnikom z avtodomi prijazne destinacije je eden glavnih ciljev, hkrati pa MPZA SLO spodbuja tudi urejanje prostorov za postanek z avtodomom, ki so izhodišča za raziskovanje Slovenije od blizu. O izzivih, s katerimi se investitorji srečujejo pri gradnji postajališč za avtodome, pa bodo prihodnji teden govorili tudi na posvetu v dvorani Urška na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani, ko bo v okviru sejma Natour Alpe Adria že prvi dan sejma, 29. januarja, ob 11. uri posvet na to temo, ki ga skupaj z MPZA SLO pripravljata Gospodarsko razstavišče in Društvo turističnih novinarjev Slovenije.